Saturday, February 17, 2007

TUSEN TAKK FOR DENNE GANGEN, MORMOR OG LEIF!!


Fredag ettermiddag, etter en hyggelig handle- og kafètur i Subiaco, kom den uungåelige kjøreturen ut til flyplassen, der vi tok avskjed med Anne Margrethe og Leif. Avskjeder er ikke hyggelige, og denne var av den virkelig triste sorten. Det har vært en STOR glede for oss å ha dere boende hos oss i 3 uker, og dele noe av livet vårt og opplevelsene våre med dere. Ikke minst har det vært godt for oss at ihvertfall noen av våre nærmeste har fått hilse på Sunniva, og dere har også hjulpet oss nybakte foreldre masse med henne. Tusen takk skal dere ha! Ca. halvannen time etter at dette skrives, lander dere i Stavanger. Vi gleder oss til å høre fra dere igjen, og til å lese kommentarene deres på bloggen vår fremover. Det er fint å tenke på at dere to har en spesiell mulighet til å forstå og leve dere inn i de tingene vi skriver om. Og til alle dere andre blogg-lesere som har fulgt med under svigers sitt opphold her nede: Håper det dere har lest og sett har vært en god reklame, for vi tar veldig gjerne imot mer besøk :)



1 comment:

Foreldre/svigerforeldre på Tau said...

hei svigers og dere down there!

håper dere har hatt en grei flytur hjemover til den nordlige verdens-del. selv om her er vått og surt, pleier jeg å trøste meg med at det er bra for huden. sov godt ut. så kan dere tilvenne dere vårt klima og senere dele alle gleder og inntrykk med oss. håper vi kan treffes på konditori eller noe slikt og prate. da får man liksom direkte kontakt med noen som har hatt direkte kontakt med lille sunniva! (den var kanskje litt dyp.)

ellers til dere tre gjensittere down there. kan tenke meg at det nå er tomt rundt dere. men dere har mange gilde minner sammen med foreldre/svigers. kunne ønske jeg kunne få oppleve det samme, selv om doble haitennerkjefter og pytonslanger ikke hører til mine favoritter.
men når jeg ser deres solskinnssmil og sunnivas herlige øyne og bollekinn, kunne jeg også faktisk tåle ovennevnte gruseligheter!
me får sjå...
mange hjertelige hilsen mor/sviger-/ og farmor og farfar.