Tuesday, May 1, 2007

DET ER SÅ DEILIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liverpool er klare for sin andre Champions League-finale på 3 år! Chelsea ble slått 1-0 på Anfield, det gav 1-1 sammenlagt, og straffekonk. Der har Liverpool vist mange ganger tidligere at de er uslåelige. De satte 4 av 4 mulige, mens Pool-keeper Reina reddet to Chelsea-straffer. Aldri før har jeg håpet så sterkt på en United-seier, som jeg nå håper at de skal vinne over Milan i morgen. For jeg vil ha dem i finalen! Gratulerer spesielt til mine to gode Liverpool-kompiser Harald og Hans Arild, som har ordnet seg med billetter til finalen i Athen! Du slette tid så deilig livet er !!

7 comments:

morgan said...

Dream on. Håper at været i Athen blir bra slik at Liverpoolfansen blir fornøyd med noe. For en ting er sikkert - It's only one United!

Men frem til det kan dere jo leve i håpet. Som prest er jo du ig jeg vant til det, eneste jeg har et litt sikrere håp enn deg når det gjelder fotball!

Gunther Theiss said...

Som våre lesere kan se, Morgan er akkurat like arrogant når det gjelder fotball som det jeg er. Forskjellen er at jeg velger å være arrogant etter kampen, mens Morgan velger seg tiden før kampen til å være arrogant på Uniteds vegne. Det ovenfor skrev han nemlig før kampen i Milan. Vi vet alle hvordan den gikk:)

Harald said...

Arroganse er en slagkraftig egenskap - den slår tilbake med mangedobbel kraft.

morgan said...

Tja - vi har nå fortsatt mulighet til the double. Så vidt jeg klarer å se så har Liverpool kun teoretisk mulighet til seier i CL finalen. Lenge leve Kaka. Det er min helt i finalen.

There is only one United!

Hans Arild said...

Til den alltid like relistiske United patrioten vil jeg bare ønske lykke i den hjemmlige ligaen. Andre storlag får ta seg av de campionsleauge tittelen for andre gang på tre år.

Backloggdeveloper said...

Så at det var litt feilskriving i seiersrusen. Det stod at jeg holdt med Liverpool, men jeg er jo skikkelig Chelsea-fan. Det er kanskje Hans Arild som er Liverpool fan.

Men må faktisk innrømme at jeg så "live" når Liverpool skåret mål.

Gunther Theiss said...

Det stemmer Hans Egil, stygg glipp av meg der, jeg blander ofte disse to navnene. Beklager så mye til deg også Hans Arild hvis du leser dette. Jeg studerer jo psykopati for tiden som dere vet, og der kalles en slikt navnebytting en Freudiansk glipp. Freud mente at slike glipper har ett eller annet med uløste spenninger i underbevisstheten å gjøre. Så kan man jo lure på hvilke spenninger som lurer i mitt indre. En ting er sikkert: det må ha noe med fotball å gjøre...:)
PS! Jeg har rettet opp feilen på boggen nå.