Wednesday, May 2, 2007

GRATULERER MED DAGEN ONKEL!!

3 comments:

annelillåde said...

Hei dere... Tusen takk for oppmerksomheten :-) ser at dere har letet lenge etter et godt bilde,,, forstår at det kan være vanskelig å finne bilde av meg som ikke inneholder røyk, solbriller og smoking;-) går svært sjelden ut uten noen av de tingene... hehehe.

synes dere er fantastisk flinke med denne bloggen og gleder meg til å se nykomlingen, selv om hun nesten har begynt på skolen før dere kommer hjem...ellers så har jeg ikke glemt at jeg vant siste gang vi spilte settlers,, så når jeg tenker meg om... egentlig har det vært veldig greit at dere reiste. :-) ser frem til at der kommer hjem og håper dere koser dere masse der nede.. Mange hilsener fra Onkel Are..

PS! ta med hjem en kenguru..

anne lill said...

Gralla med dagen Gunther... håper du får en fin dag med kaker og gele. Husk det å eldes er naturlig,, det å bli voksen er valgfritt.
Mange hilsener fra familen Njå.

" kan alle mellom 20 og 35 gå til høyre, og alle de som er fra 35 og opptil 50 gå til venstre"

Muhahah... :-)

Gunther Theiss said...

Hjertelig takk:)
Men, 35? Jeg blir 29! (for syvende år på rad...)
PS! Jeanette synes dette er dårlig humor, men hva vet vel hun? :)