Wednesday, January 10, 2007

DETTE ER SUNNIVA !!


Lille Sunniva ble født 10. januar 2007 klokken 22.08 Perth-tid (kl 14.08 Norge-tid). Alt er vel med barn, mamma, og pappa. Sunniva veier 3120 gram og er 51 cm høy. Men siden hun var lynkjapp til å forstå konseptet med puppen, regner vi med at hun snart har vokst seg mye større. Fødselen gikk relativt greit, epidural er en FINFIN ting, og de ansatte på sykehuset var kjempebra. Men den store helten er uten tvil Jeanette. Jeg må bare ta hatten av for dere kvinner som har fått ansvaret for fødselene, vi mannfolk må nok bare ta oss en bolle. Gleden over å ha fått en liten jente kan ikke beskrives, det er helt uvirkelig. Gud er veldig veldig god!!!!!! Hilsen Gunther.




13 comments:

Anonymous said...

gratulerer gunther og jeanett!!!! det ER stort- gleder meg ufattelig mye på deres vegne- nyt dagene, lykkerusen og takknemligheten!!!!
store klemmer fra marit, michael og jesper

Foreldre/svigerforeldre på Tau said...

hei på dere alle tre og velsigne dere! for ei nydelig jente!!! for ikke å snakke om den den flotte og tapre mamma. bildet av den nybakte stolte pappa med datter må jeg få printet ut og ha i skryteboka mi.
har allerede ringt sean, og han merket seg med en gang at dagen var yngves dag, og han vil ringe deg. har ikke ennå fått kontaktet resten av familien, bortsett fra lisa.
dette var/er stort, ja, ubeskrivelig stort, og jeg gleder meg til mer bilder. lille synniva var ei bedårende lita jente.
vi gleder oss til den videre utviklingen og nye bilder og meldinger.
mange hjertelige hilsener fra de nybakte besteforeldre på tau.

anne lill said...

grattis med ny baby.
Jeg mener hun ligner på deg jeanette, men føttene har hun nok arvet fra meg. Det ser ut som hun kan svømme langt med dem:)
Det var ei nydelig jente. Og selvfølgelig ei nydelig mor og en flotte far.
stor klem fra hele familien njå.

Tone Karin said...

Gratulerer med Sunniva, Jeanette og Gunther!! Hu va flotte!
Stor klem Tone Karin

Stine Mari said...

Gratulerer så mye med den nydelige lille jenta, Gunther og Jeanette.. tenk at nå er hun endelig komt..tenker på deg, du har vært flink jeanette:)
Stor klem fra Stine Mari å Thea.

Linda said...

Gratulerer!! Hu e kjempesøt! :D

Rune said...

Slitan! stor stas dette!

r

Gunn said...

Gratulerer så mye med lille Sunniva!
Alle vi her i Kristiansand er glade på deres vegne!

Hilsen fra Gunn, Marcus, Sebastian og Helene.

morgan said...

Hei og Gratulerer! Spennende tider som ligger foran dere!

Catti said...

Nei HALLO!!!!!!!!!!!
Kjekt å finna deg på nett.

GRATTIS SÅ MASSE MED SUNNIVA!!! Skikkelig stas altså!

Gunn said...

Gratulera så mykje ho er nydeleg:) Og treng dykk barnevakt når dykk kjem heim til Noreg, er det berre å ringa:)

Linda said...

Hei og hjertelig til lykke!!!
Skal nok hilse fra ho Kari og tenker jeg=)

Well done foks.
-Linda-

siri said...

ÅÅååå, sjekk det nurket!:)

Vanvittig kjekt, eg snurre rondt og klappe i hendene!