Sunday, January 14, 2007

SUNNIVAS FØRSTE LIVERPOOL-SEIER !

Ser dere gleden i dette ansiktet? Dette er den dype, indre glede som en nybakt Liverpool-supporter opplever når livets første Pool-seier er et faktum. Pappa har lest for henne fra internett om 3-0 seieren over Watford, scoringer av Peter Crouch (2) og Craig Bellamy:
Dette er en stor dag for lille Sunniva, som gjennom 9 måneder har hørt pappa synge "You`ll never walk alone" for henne da hun lå i mammas mage.
Noen vil kanskje hevde det er en viss paralell mellom pappas indoktrinering av sin lille datter, og det som Jokke (Leeds-supporter) og Camilla (United-supporter) krangler om i denne Pondus-stripen (klikk på bildet for å forstørre).
Folk får mene hva de vil, en stor dag for Sunniva er det åkke som.

3 comments:

Catti said...

kjekke sida dette her, fine bilder og godt skreivet. men er litt bekymra for denne hjernevaskingå. Hu kan jo ikkje bli heilt rektige av dette her.... ;)
Morsomt hvis hu vokse opp og blir M.U eller Everton supporter. Då skal eg sponse medlemsskapet i supporterklubben.

Foreldre/svigerforeldre på Tau said...

Mens mor/farmor går en liten runde rundt "nullen" med Penny og Blueberry (kl. 11 på natta) vil jeg si meg enig med cattis bekymringer...
Sunniva vil nok finne egne veier å gå - hun er tross alt Jeanettes og Gunthers avkom ;-), og selvstendighet er arvelig!!
Jeg ser for meg en dramatisk krangel om engelsk fotball i deres familie om noen år, hvis Liverpool da (mot forventning) fremdeles spiller en rolle i engelsk fotball...
Hilsen
Far/svigerfar/farfar

Foreldre/svigerforeldre på Tau said...

kjære lille sunniva!
jeg ser at pappen din forsøker å gjøre deg til en råbarska liverpool fan, ja, kanskje til og med ei fotballjente. samtidig omtaler han deg som sin lille prinsesse. du kan hilse ham å si at prinsesser ikke spiller fotball.
ha en god natt med masse tutt og søvn så mamma får hvile.
klm, hilsen farmor